و من متولد شدم ....

مسیر اول

وقتی که خیلی کوچیک بودم یاد گرفتم که پول چیه و یه قلکــــ کوچولو داشتم

مسیر دوم

من تا چشم باز کردم پدرو مادرم سر پول با هم بحث می کردن و به من هم یاد ندادن که پول چیه

مسیر اول

توی مدرسه همه چیز رو کاربردی بهمون یاد دادن می‌دادند و میدونستیم که در آینده چطوری از داشته هامون پول در بیاریم

و من به مدرسه نرفتم . . .

مسیر دوم

من تا چشم باز کردم پدرو مادرم سر پول با هم بحث می کردن و به من هم یاد ندادن که پول چیه

و من متولد شدم ....

مسیر اول

توی دوران نوجوونی به فکر این افتادم که پول دربیارم .در یه مسیر درست برنامه نویسی و زبان و مهارت های مختلف رو یاد گرفتم . پدر مادرم هم حمایتم میکردن و میگفتن باید برای پول توجیبیم تلاش کنم

مسیر دوم

من توی دوران نوجوانی فکر میکردم فقط باید برم دانشگاه یا مدرسه و پدر و مادرم عقیده داشتن من فقط باید درس بخونم و لازم نیست به پول فکر کنم

مسیر اول

من آگاهانه رفتم دانشگاه و توی دانشگاه پایه های بیزینس شخصی خودمو زدم

و من به مدرسه نرفتم . . .

مسیر دوم

من خیلی بی هدف رفتم دانشگاه به این امید که بتونم کار پیدا کنم و بیزینس بزنم

دوره تایین نتیجــــه ....

مسیر اول

من آگاهانه رفتم دانشگاه و توی دانشگاه پایه های بیزینس شخصی خودمو زدم ، الان من راه پول درآوردن رو بلدم و شرایط بد اقتصادی نمیتونه من رو زمین بزنه .

مسیر دوم

من  با ذهنیت کارمندی بزرگ شدم . به نظرم باید یه زندگی بخور نمیر داشته باشم و ثروتمند شدن برای من نیست ، گرون شدن دلار و تورم حال منو بد میکنه ، راه حل  چیه ؟

شنیدی میگن

پول ، پول میاره !

چرا؟ چون وقتی که شما پول دارید در خیلی از موارد راه پول درآوردن رو بلدید و همین راه رو به فرزندانتون هم منتقل میکنید .شما بلدید که چطور از صفر به صد برسید .  پول دراوردن و ثروتمند زندگی کردن یک روشه . فرمول ساده ای که ثروتمندها بلد هستند و رعایت میکنند و بقیه ادمها هنوز بلد نیستن و هنوز پولدار نشدند

چرا باید در دوره سواد مالی شرکت کنم ؟

چون در دوره سواد مالی قرمول ثروت رو یاد میگیرید . یاد می گیرید که چطور پول در بیارید ، چطور بتونید پولتون رو سرمایه گذاری کنید که ثروتمند بشید و در کل چطور سبک زندگیتون رو از فقر به ثروت تغییر بدید . بعد از دوره سواد مالی زندگی شما این شکلی میشه . شما فرمول ها رو میبرید به زندگی واقعی تون و فکرتون رو عوض میکنید و با چیزهایی که بلدید شروع میکنید به ساختن زندگی رویایی تون .

تاثیرات مختلف

چرا شرکتـــــ کنم ؟

کم کم اطرافیانتون و شیوه رفتار کردن و پول دراوردنتون عوض میشه و بعدش محیط زندگیتون تغییر میکنه و وقتی که چشمتون رو باز کنید میبینید که از یک ادم ترسو با تفکر کارمندی تبدیل شدید به یک بیزینس من موفق که افسار زندگی مالی اینده ش دست خودشه . 

مدرس دوره سواد مالـــی

سمینار توسط چه کسی برگزار میشه ؟

شما سواد مالی رو از دکتر محمد حسین سلیمانی مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری MHS  یاد می گیرید . بسیاری از منابع معتبر داخلی و خارجی دکتر سلیمانی رو به عنوان وارن بافت اسیا می شناسند .  اگر دوست دارید درباره دکتر سلیمانی بیشتر بدونید مصاحبه ایشون در سایت خبری آخرین خبر رو بخونید .