صندوق سرمایه گذاری ساخت آینده

کدام صندوق سرمایه گذاری بیشترین سود را دارد ؟

حتما شما هم این جمله رو بارها شنیده اید که بهتره سبد سرمایه گذاری تون یک سبد متنوع از بهترین دارایی ها و سهام ها باشه . این جمله یا جمله هایی مثل اینکه همه تخم مرغهات رو توی یک سبد نچین از جمله های رایج در عالم سرمایه گذاری هستند . 

اما مسئله دقیقا زمانی اتفاق می افته که پای انتخاب بهترین سهام ها و دارایی ها به میون میاد . 

شاید همه ما بدونیم که مثلا طلا یک دارایی مناسبه . و یا خرید دلار یک روش امن برای سرمایه گذاری باشه . اما ما چقدر از پول هامون رو باید به طلا اختصاص بدیم و چقدر به دلار و یا چقدر از این دارایی ها رو به خریدن سهام های ارزشمند ؟ 

اصلا زمان مناسب برای خریدن این دارایی ها کی هست ؟ 

ساختن یک سبد از بهترین ها و وزن دهی مناسب به دارایی های داخل اون سبد یک اصل مهم برای سودآوری و افزایش ثروت به حساب میاد . 

یک صندوق سرمایه گذاری مناسب دقیقا همین کار رو با شما میکنه .

فرار از تورم با ساخت آینده

شما وقتی صندوق ساخت اینده رو میخرید ، سود شما بر اساس دلار حساب خواهد شد . این یعنی هر اتفاقی میتونه برای ریال بیفته و شما نگران سرمایه تون نیستید . هم زمان که قیمت دلار بالاتر میره سرمایه شما هم رشد میکنه و نگران بی ارزش شدن سرمایه تون نیستید . 

از طرفی صندوق ساخت آینده یک سبد عالی از بهترین و ارزشمندترین سهام های دنیا مثل تسلا، اپل ، مایکروسافت هست . 

این شرکت ها بهترین شرکت های دنیا هستند و هر چقدر که ارزش سهام این شرکت ها رشد میکنه سرمایه شما هم رشد دلاری میکنه . 

اگر هنوز ارزش واقعی این سهام ها نسبت به ریال رو نمیدونید مقایسه پراید و سهام اپل رو در ده سال اخیر ببینید . 

نمودار بازدهی ساخت آینده به نسبت سایر بازارها

صندوق ساخت آینده برای چه افرادی بهترین گزینه است ؟

صندوق ساخت آینده یک صندوق با ریسک متوسط است . شما در تست میزان ریسک میتوانید میزان ریسک پذیری خود را تخمین بزنید .اگر شما کم ریسک هستید و فقط به دنبال فرار از تورم با سود اندکی دلاری هستید صندوق امنیت زندگی گزینه بهتری برای شما می باشد . اما اگر ساخت آینده را انتخاب می کنید  وزن دهی و انتخاب سهام ها و دارایی ها در صندوق ساخت آینده  با یک رشد متوسط ۳۰ درصد سود سالیانه می باشد .

مخاطب اصلی صندوق سرمایه گذاری ساخت آینده افرادی هستند که علاوه بر بازدهی دلاری به دنبال یک سرمایه گذاری با سود عالی هستند . شما در صندوق ساخت آینده علاوه بر اینکه از خطرات نگهداری پول به صورت ریال در امانید ، می توانید سود بسیار مناسب دلاری هم داشته باشید .

مشاوره خرید صندوق سرمایه گذاری ساخت آینده

متشکرم

User Check Streamline Icon: https://streamlinehq.com

اطلاعات شما ثبت شد. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.