چطور در بازارهای مالی به درآمد برسیم ؟

راهکارهای عملی از تجربیات دکتر سلیمانی در کار در بازارهای جهانی

این کتاب رو از آمازون هم میتونید بخرید

کتاب کشف ثروت علاوه بر فارسی به زبان انگلیسی هم ترجمه شده و در سایت آمازون موجود می باشد . اگر به ترجمه انگلیسی کتاب علاقمند هستید و در خارج از ایران زندگی می کنید شما میتونید از لینک زیر کتاب رو خریداری کنید.

نگاهی به کشف ثروت و نویسنده

کتاب کشف ثروت توسط دکتر محمد حسین سلیمانی مدیر عامل و موسس هلدینگ MHS نوشته شده است .
این کتاب شروع و مقدمه ای برای آشنایی بازارهای مالی است .

دکتر سلیمانی سالها در بازارهای مالی داخلی و خارج ایران مشغول به کار بوده اند و در حال حاضر مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری MHS هستند . تجربه سالها کار در بازارهای مالی و آموزش افراد آماتور و حرفه ای او را بر آن داشت تا کتاب کشف ثروت را برای بهبود عملکرد افراد در بازارها و دریچه ای برای شروع بازارها به رشته تحریر در آورد .

شما تمام مقدمات کار در بازارهای مالی را در خلال داستانها و تجارب واقعی شخصیت اول کتاب یعنی دکتر سلیمانی یاد می گیرید .

کشف ثروت

بخشی از مقدمه کتاب

کمتر از هجده سال سن داشتم و مثل بسیاری از جوان ها در مسیر خود مشکلات فراوانی می دیدم . دانشگاه را خالی از آینده می دیدم . و به دنبال راهی بودم تا بتوانم آینده ام را تثبیت کنم و زندگی رویایی ام را بسازم .

آن زمان شبانه روزم را به مطالعه کتابهای موفقیت ، روانشناسی و سرمایه گذاری می گذراندم . دقیقا زمانی که تمام هم سالانم حسابی مشغول مدرسه و کنکور و نگران آینده شغلی نامشخص خود بودند .

همه می گفتند مسیرت را اشتباهی انتخاب کرده ای . تو باید مثل بقیه برای قبولی در کنکور تلاش کنی . اما من تصمیم گرفته بودم چیزی یاد بگیرم که زندگی ام را متحول کند .

شاید شما هم بخواهید متفاوت باشید . شاید بخواهید در بازارها سرمایه گذاری کنید .

اگر راجع به بازارهای مالی چیزی ندانید و فقط بخواهید در این بازارها سرمایه گذاری کنید من دانش عملی خود را که ماحصل سالها تلاش و مطالعه فردی است را در اختیار شما قرار می دهم . دانشی که مرا از یک کودک دبیرستانی ساده به یک سرمایه گذار و معامله گر موفق تبدیل کرد .